2011-07-17

Sovande Sofie

Idag så var jag på Ikea där jag köpte ett nytt sängbord bild kan ni få imorgon! kolla in då!
Efter att jag hade varit på Ikea så åkte jag till djurmagazinet där jag köpte ett slags spån som vi ska ha i botten i fågelburen så att dun och skit inte flyger iväg när fåglarna flaxar på vingarna...
Sen var jag med Sofie och efter det så skulle jag hem för att äta mat då även farfar var där och efter det så kom min kusin och hennes ena barn med kläder till mig, inte de snyggaste men ändå... Efter de hade varit där ettt tag så kom även min faster med en till unge. Som också var min kusins barn. Så de började typ att bråka fast man kan ju förså de för de har inte sätts på ett tag... de började även bråka för att ena hade fått en grej av mig och det hade inte den andra! DRYGT!
Men efter några timmar så fick jag äntligen gå till Sofie som hade SOMNAT! haha!
Nu ska jag dra hem och äta troligt vis!
Glöm inte bilden imorgon som jag ska slänga upp


PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar