2011-10-20

MVG!

Yeay! Jag fick MVG på mitt So hemprov! Känns as skönt, la ner massor med timmar för att få det så bra som möjligt, och gissa! Jo han hade inget att klaga på! Han läste även upp en av frågorna inför hela klassen och jg kan erkänna att det känns ganska skönt när han sedan säger att så HÄR ska det vara! Nu är jag jätte stolt över mig själv!
Tyvärr så fanns det en negativ sak med dagen och det var att bästaste bästaste Widad inte var i skolan (Hennes syster har bröllop på lördag och de ska fixa saker osv) men det var faktiskt ändå skit kul i skolan, hehe! Dryga mig lite på tyska lektionen och dom som jag höll på med är inte direkt glada för nu har jag fixat ihop de, mohahahha! Inte för att de ville det dock...

Imorgon så är det sista dagen i skolan innan höstlovet för nästa vecka är det äntligen prao! Då ska jag praoa på Team Sportia, vi får se utifall det är någon höjdare!

 (Jag hjälper inte om du inte gråter!)

Jag dryga mig LITE mot Petra på matte lektionen, hihi!


En snabb bild på hur mitt lilla mästerverk på sy slöjden blev i onsdags! Kom på idén helt random! (Byxbena var för långa på One Piecen så jag klippte av en bit)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar