2011-06-25

Midsommar o lördag

Igår på midsommaren så var hela familjen ner till mormor/far, där fanns även min moster och hennes man. Vi fick massor av mat och sedan en god efterrätt! Satt där nere och pratade och åt i nästan 6 h! Det var typ hela dagen förutom att man satt med familjen framför tvn då...



Idag så var det löpträning och sedan fys som gällde på morgonen och sedan fixade jag, Patrik och pappa nya trä stockar/pinnar eller vad man ska kalla det till vinbärsbuskarna så att de håller sig uppe.
Gissa vad vi elr JAG hittade då??!! Jo en liten mus UNGE!! Såklart fångade vi den och jag satt och gullade med den (med hanskar såklart!). Sen fick Patrik döda den :( Kunde inte se på när han gjorde det för det var så synd om den! Hade precis öppnat ögonen och pep så gulligt!!!! :`( Och sedan så såg vi mamma mus vid vinbärsbuskarna men den fick vi inte tag på för den var så JÄVLA SNABB!!! :O
Efter det så var det lunch nere hos mormor/far igen så faster och hennes man också var där och det var jätte gott för vi fick först älgkött med potatis och sås + Gelé. Sedan blev det efterrätt som var hallon och glass! MUMS!!
Nu sitter man här vid datorn efter en LÅNG runda Chickago den tog ca 2 h!! bara för att mamma fick fyrtal när jag kunde gå ut!! :( Sen så vann hon :(

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar