2011-06-12

Tennis

I fredags hann jag inte att skriva men det var en skön dag eftersom vi fick sluta 11.00 eftersom bilden var inställd, LYX. Käkade hemma där jag och pappa gjorde våfflor GÖTT! Resten av dagen så åkte pappa och jag till Lantmännen där vi köpte en hönsmat skål elr vad man ska kalla det till undelaterna och ett ben till Bamse, när vi sedan skulle betala så sa han i kassan, det här fattar jag inte? En hönsmatskål och ETT ?! Har ni mördarhöns hemma eller?? HAHA fan vad kul det var! När pappa och jag hade kommit hem så cyklade jag iväg till Fridnäs där jag spelade tennis med Emelie.

På lördagen så hade jag tennistävling i Strängnäs i FS 16 där jag vann! och på lördagen så hade jag också tennistävling i Strängnäs men då var det DS där jag då kom 2:a, är väldigt nöjd med helgens resulter.
Imorgon BITTI kl 6:15 är det samling för min och en till liten skara flickor på tågstationen då vi ska till stockholm för att gå på en teknik kurs ska bli kul och se vad vi får lära oss kmr sedan hem på kvällen kl 18 och så blir det de kommande 3 dagarna och sedan på torsdag är det ÄNTLIGEN avslutning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar