2011-06-22

Sorry!

Har inte haft internet i stugan men nu är det fixat!
I torsdags så hade jag äntligen sommar avslutning! Då fick jag bla gå upp på scenen 2 grr första gången för att jag vann en matte tävling bland alla 8:or och då fick jag en biobiljett och andra gången fick jag gå upp eftersom jag fick ett stipendium för att jag är så duktig i matte och no, det priset var 750 kr. Ibland är det faktiskt kul att det finns en skola! Sen på eftermiddagen så spelade jag 1 h tennis med Therese och sedan en timme med Rikard.

I fredags så var jag och Maja då vi bland annat gjorde egna spel på datorn! och så spelade vi även monopol och det var faktiskt första gången som HON spelade det!! :O:O Jag blev VÄLDIGT förvånad! Resten av dagen så packade jag till resan.

Sen på lördagen så packade jag det sista inför semmestern i sommarstugan. Sedan var det bara och sätta sig i bilen för en färd på 6h!

Sedan på söndagen och måndagen så åkte vi iväg och fixade ärenden till mormor, för det är typ bredvid henne som vi har sommarstugan. Världens skönaste ställe att vara på, det kan jag lova!

På tisdagen så var jag ute och löptränade med mamma då vi först sprang 3km som uppvärming och sedan körde vi backe i en LÅNG och BRANT backe 4 grr. Resten av dagen slappade jag.

Idag så var hela familjen ner till mormor och morfar för att morfar fyllde 85 år. Grattis morfar!!<3<3
Nu sitter jag och ska göra i ordning Bamses mat och sedan så ska vi grilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar