2011-11-11

Home, but boring

Denna fredag har varit annorlunda jämfört med andra fredagar. Började dagen med att gå på en extra lektion hos parallell klassen i matte eftersom vi hade sovmorgon, vi skulle få träna på problem lösningar till tävlingen på tisdag. Sen hade vi en vanlig matte lektion fast med en vikarie. Sen skulle vi ha haft 20 min NO men det blev bara 10 min eftersom läraren var försenad... Sen fick vi ha engelska som vanligt och mentors tiden var inställd. Rörig dag, jag vet! 
När jag kom hem så cykla jag först till Willys, köpte godis, och sedan till Djurmagazinet för att köpa fink frön! Har även damsugit hela huset och gjort rent hos mina finkar. 
Just nu så har jag skit tråkigt, kanske ska ta och kolla på en film...
Nu i helgen bjuds det på lite ledighet, ska plugga och köra tennis. Har Non som ska in på Söndag och matte läxa till nästa fredag. Är skönt om man har den gjord i tid... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar