2011-11-13

I don´t care about you...

Igår så blev jag inkallad för att spela handbolls match med laget. Var egentligen inte tänkt att jag skulle spela men det var så många sjuka så jag fick hoppa in! Gick dåligt för hela laget och vi förlorade med 6 mål, spelade inte direkt min bästa match någonsin...
Sen så skulle jag spela tennis med Ewelin, blev då mini tennis på en badminton bana eftersom tennisbanorna var upptagna. Där stog vi och latschade i 2 h. Vi hann nästan köra en hel match, saknades bara 1 gem till mig! Vann med 6-4 5-4 hihi! Men vi hade as kul, skrev till flera gånger när jag råkade slå i nät och då vände sig alla om och bar kolla. Pinsamt!

Idag har jag precis skrivit klart No-arbetet och skickat in. Senare på dagen ska jag vara med BÄSTA Sofie! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar