2011-11-30

Länge nu!

Har hänt massor nu, så har verkligen inte haft tid! :(
I fredags var jag till Lidingö för att spela tennis med damlaget, gick inte bra eftersom jag har gjort illa min höft för ett tag sedan. Så plågade igenom mig hela matchen kunde knappt röra på mig...

I lördags hade jag handbolls match, gick faktiskt jätte bra hade inte ont. För jag hade smörjt in mig med voltaren och tagit alvedon. Och matchen gick jätte bra vi vann!!! 17-16 men mål i sista sekundern!!

I söndags så var jag handbollsdomare för första gången i mitt liv! ahahha det var jätte kul! Fick döma 5 matcher i rad!! Gissa om jag var slut när jag var klar!!

Sen igår så hade jag studiedag.

Btw har inte tränat något sen ni ser hahaha, för jag har haft så jävla ont i höften och imorgon ska jag gå till en sjuk gymnast! Jag är så jävla nervös!


Saknar DigiGirlz fett mycket!! Egen dator och allt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar