2011-05-25

Prov...

Jag har SV prov imorgon har inte pluggat så mycket men det behövs inte kan redan det iaf tror jag det ;) Men vi har haft jätte mycket reptioner på det så man har ju lärt sig lite. Men imorgon har jag även S:t Ilians årliga matteprov som man måste gå på om man ska behålla sitt MVG... Så jag och Widad missar slöjden då vi inte kan göra klart våra one picer som vi håller på att göra. Ps de blir jätte snygga! Men hon och jag och troligen Petra kmr att gå till slöjden då vi har håltimme som varje tordag på lunchen. Även det kan vara bra att ha i sitt schema ;)


Tennis träningen idag gick bra även fast det blåste som in i norden! Men man får ju vara lite glad för det gick precis att spela ute eftersom det precis hade spö regnat. Fick göra 2h utan tränare idag för han var sjuk men det gick bra fick köra med John Bauer killarna jag efter en halv timme var det bara 1 kvar eftersom en slog av senan och hade inget mer rack och den andra vet jag inte men han skulle bara vara med på inbollningen. Efter den timmen så fick jag köra med en 92 kille som också skulle gå tidigare typ 10 min. Jag frågade varför och han sa att han skulle på bio. Då sa jag: Med din flickvän? Han ba: Nja jag vet inte ännu. HAHA jag kan vara lite pinsam men jag tyckte inte att jag skämde ut mig eftersom det var han som blev lite blyg... hihi!

Nu får alla hålla tummarna för mig kl 8.00-9.30 för då gör jag matte tävlingen! SeeU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar