2011-05-27

VANN!

Jag vann matte tävlingen bland alla 8 i skolan!! Fett stolt (A) Linda (en mattelärare som höll i det) kom fram till mig på lunchen och sa att hon var glad att det gick så bra för mig på tävlingen 21/24 det är skit bra för det är frågor ända upp till 9:an! Hihi tro att jag har ett stort smile nu xD Men aja jag ska träna idag 16-17 med Emelie sedan ska jag väl mysa med familjen och sedan imorgon bitti kl 10 har jag tennis match, hoppas jag vinner! Föresten igår så åt vi middag och det blev pizza! Känner mig inte så tjock efter det för på fysen igår så fick vi först löpa från Eskilstuna till Vilsta (4km) sedan springa upp för en skidbacke skiiiiit brannnnt! typ 150m upp sedan springa tillbaka fan vad jag var slut och jag var jätte tom i magen så i slutet så klockade vattnet (det lilla som fanns kvar) i magen... När jag kom fram så proppade jag även i mig flera bananer för att stilla hungern...

Nu ska jag äta mellis och sedan träna seeU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar