2011-05-30

Jag har tid nu!

Har inte skrivit på ett tag eftersom jag har haft fullt upp hela helgen. Det började med att jag hade en tennis match i Norrköping kl 10 tar 2h att åka dit, vann den matchen. Sedan hade jag en till match kl 14 för att jag gick vidare men den förlorade jag så det var snabbt hem för att jag skulle hem och göra massor med läxor han bland annat göra lite på engelska uppsatsen och sedan var det att äta kolla på tv och sedan sova för att på söndagen skulle jag tillbaka till Norrköping för att spela om 3:e pris och jag vann, mötte min dubbelpartner. Sen åt mamma och jag på Max på vägen hem och gissa vad de bjöd på... jo GLASS som efterrätt!! SKIIIT gött! Sen åkte vi hem och jag satt och gjorde klart uppsatsen och HKK läxan tog 4h!! Helt slut sedan var det bara soft hela kvällen. Idag så har det inte hänt något speciellt förutom att jag snart ska åka på tennis träning! Btw när jag skulle cykla hem så klev jag på en gammal klubba med papper så det fastna under skon, drog skon över typ halva skolan tills jag fick bort det! Äckligt kan inte folk bara ta upp efter sig...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar