2011-05-31

Skolan asså...

Haha, ni skulle bara veta!! Fick sluta tyskan en halvtimme tidigare och när man håller på att gå till cykeln så kmr det en kille med bara kalsonger och gick förbi mig!!! Man ba asså siiiiiitt! hehe...

Men jag hade engelska redovisning idag gick faktiskt bra blev inte ens röd!! och betyget fick jag också reda på men det vill jag inte skriva här, if you got it? PÅ hemkunskapen gjorde jag och Petra 4 marängbottnar som sedan nästa vecka ska bli till tårtor till hela klassen SUPER gott! blev kvar där i 55 min så vi missa 50 min av NOn men det gjorde intet för de gjorde inget speciellt. Men imorgon ska vi få kladdmuffins som några grabbar i klassen gjorde men en kille i klassen ska inte få för han snodde lärarens muffins som hon fick... Asså hur dum får man vara??!!
Ska snart dra på en 3 timmars lång träning!

Skrives snart! ist för Höres snart för det gör vi ju inte elr?? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar