2011-08-03

3 Aug!

Idag så fyller jag äntligen 15 år!! I present så fick jag en handgjord silver ring och ett par örhängen, tröja, Stephen King bok, hårspännen, 2 cd skivor, 3 vita ankelstränings strumpor resp svarta, parfym ( vanilj ), björn borg trosor, 2 pack med lindor till rackertarna. Och såklart presenterna jag fick igår som var 2 st Sebrafinkar! :o Jag blev jätte glad! Hade inte alls tänkt på de men glad är man! Så nu ska jag sköta om de i några år ;) Tack så mycket!!! :*

Igår så kom jag och Sofie på att vi kunde ut och picnika, vi hade först tänkt att vi skulle cykla ut till Skerike men som oturen är så fick Sofie punka! Haha, så typiskt så vi tänkte att vi skulle gå det men vi kom inte så värst långt men man kan vara glad att vi inte satt på tomten i alla fall ;) Här kmr några bilder som Sofie tog!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar