2011-08-29

I was in Jämtland!

Helgen har varit super!
Först på fredagen så var jag så skolan och sedan när jag kom hem cyklade jag direkt till Maxi och köpte godis. Kom hem och packade och sedan lastade vi in allt i bilen. Åkte i bilen i ca 6h då min bror även fick övningsköra ungefär 2h. När vi var framme var jag jätte trött och gick och la mig.
Sedan på lördagen så började dagen med att jag och Patrik skulle rensa jordgubbslandet som vi gjorde i somras, var vääääldigt mycket ogräs där! Men men fick belöning av Mamma och Pappa då de hade varit på Ica under tiden. Sen på dagen så åkte hela familjen iväg + Morfar då till ett ställe där Patrik, Mamma och Morfar skulle plocka lingon medan jag och Pappa fiskade. Vi fick sammanlagt 21 stycken abborrar, som vi sedan fjällade av då jag fick fjälla av 4 st. Gissa om jag fick sår efter det! och stackars Pappa fick fjälla av resten.
Sen på söndagen packade vi allt och åt hos mormor, sedan var det en färd hemåt på 6h och även då fick Patrik övningsköra i 2h.

 Rensade landet!

 Våran goda belöning
 Fiske!!!!

En av alla 21 abborrar!

Vägen som hela familjen och Mormor gick på lördags kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar