2011-08-24

Finska föreningen

Haha! Höll precis på att göra bort mig totalt! Jag hade fixat allt i väskan och hade precis börjat sätta på mig skorna då jag kollar på klockan (8.20) hmmm, juste börjar inte jag 10??? Så det var bara att ta av sig skorna och vara hemma minst 1 timme till! Hehe.

Igår så var jag i skolan började 9 och slutade 14, ganska skönt men tråkigt. Senare på kvällen så var det praktik om det som vi hade pratat om dagen innan i teori om ni förstår vad jag menar. Så Patrik och jag cyklade iväg till Anundshög där flera cyklister var och så cykla vi iväg till typ Tillberga för att köra i en backe som fanns där. Thomas Eriksson (3- faldig svensk mästare) se videon ;) var det som höll i i det så han gav oss tips osv till cyklingen när man ska uppför en backe. Kul var det! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar