2011-08-05

Hamnen

Idag så började dagen med att jag var ute och löp träna sedan blev det fys. Duschade och åt lunch och stack sedan till Sofie. Vi var först hemma hos henne och sen efter ett teg tog vi våra cyklar och cyklade ner till hamnen. En rolig sak som hände när vi cykla var att jag mötte min mamma som cyklade hem från jobbet och hon såg inte mig var 2m ifrån henne! Haha, hon ser inte ens sin egna dotter när hon möter henne!
Men när Sofie och jag var frame så gick vi längs hamnen och drog sedan in mot stan där vi köpte en glass var. Gick sedan i några affärer och kika runt lite. Sen så cykla vi hem och skiljdes åt i korsningen. Men det var skönt!

Nu väntar man på att maten ska bli klar och imorgon blir det 2 tennis matcher! Wish me luck!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar