2011-08-04

Överraskning!

Igår fick jag en stor överraskning av Sofie och Maja!! Haha, de sa att de inte kunde vara pga olika saker och sen vid 14 då kunde Sofie vara. När jag kom in hos Sofie så hoppade både Sofie och Maja fram och skrek GRATTIS! Jag blev jätte glad!
Sen snurra de in mig med ballonger och massa annat och sen fick jag en ögonbindel som jag fick ha när Sofie och Maja höll i mig för att vi skulle gå någonstans, de jag inte visste var vart vi skulle gå! Haha, och sen när jag fick ta av mig den så stod jag framför en filt framdukat med godig och muffins som Maja hade gjort då inte Sofie fick hjälpa till för att hon skulle förstöra allt! hehe. Men det var jätte gott!
Men det roligaste var nog när jag fick gå med ögonbindel och de sjöng något som de hade kommit på, flera personer som vi hade gått förbi hade bara stirrat sa Maja, haha vi skämde ut oss men roligt det var det! TACK MAJA OCH SOFIE!!
Sen på kvällen kom Tomas, Katrina och farfar för att gratta mig.

Idag så har jag precis kommit hem efter en klippning kl 9 på morgonen! Sommarlov! Blev nöjd med resultatet.

Så här såg man ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar