2011-08-01

Maja och Sofie! :*

Igår så var jag med Maja och Sofie, först var vi på stan där jag shoppade en vit tröja (basic) som jag ska ha under mina stickade tröjor som min mormor har gjort, köpte även ett snyggt linne! Bilder kmr garanterat imorgon! Efter att vi hade varit på stan så cyklade vi till en lekpark där vi satt och prata en massa roligt!

Idag så började morgonen med 2h tennis med Julia och Casper, det var jätte kul och efter det var det bara att cykla hem, äta, duscha, slänga på sig kläderna och dra till Sofie och Maja. Vi gick till Willys där vi köpte en varsin glass, mumsi!! Sen satt vi och prata och Sofie skulle iväg för att fixa linser! Då gick Maja och jag hem till mig där vi bla spela Full fart i stallet 2! Haha men det var iaf kul! Hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar